18 Mayıs 2013 Cumartesi

Toptan Ecza Dolabı,Toptan İlk Yardım Çantası, İlk Yardım Seti İmalat

   Tüpaş Yangın Söndürme Cihazları ve Yangın Algılama Sistemleri olarak toptan ilk yardım seti,perakende ilk yardım çantası,toptan ecza dolabı,ilk yardım çantası gibi bir çok ürün ile yeni bir yılımızı daha tamamlamaktayız. 

    Yıllardır müşterilerimizin bize olan güveni ile 33.Yılımızı tamamlayacağımız şu günlerde sizlere yeni yaşımızda daha çok daha fazla ürün yelpazemiz ile hizmet etmeye çabalamaktayız.Ecza dolaplarımız,ilk yardım malzemelerimiz ve iş sağlığı ve güvenliği için malzemelerimiz toptan fiyatına perakende satılmaktadır.

Ecza dolaplarımız ve malzeme dolaplarımız istenilen ebatlarda da üretilebilmektedir.

İLK YARDIM ÇANTASI - İLK YARDIM SETİ

İLK YARDIM SETİ ÇANTALI PLASTİK

DUVARA MONTE EDİLEBİLEN İLK YARDIM SETİ

YÖNETMELİĞE UYGUN TRAFİK SETİ

TOPTAN TRAFİK SETİ ARAÇ SETİ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder